Förberedelser för freestyletävling

Insåg idag att det faktiskt bara är två veckor var tills jag ska tävla freestyle igen. Alldeles nyss kändes det som att jag hade massor av tid på mig, nu rusar verkligen dagarna fram och det känns lite synd för just den här årstiden är nog den bästa på hela året. Lyssnade och letade bland minst 500 låtar och hittade till slut ett tema och en låt som känns okej. Det blir ett lite annorlunda nummer och det kommer att ställa stora krav på att jag kan släppa loss annars blir det inte bra. Jag testade några rörelser redan ikväll, nu gäller det bara att jobba ihop dem till en bra helhet med fina övergångar. Nu ska jag försöka träna ordentligt de här två veckorna så fixar vi förhoppningsvis en uppflyttning till klass 3.


Freestyledebuten i april.

Kommentarer
Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Spännande att ni ska starta klass II så snart!



Jag har ingen aning om vad jag och Thyra ska hitta på i klass II. Vet inte hur mer avancerat programmet måste vara?

2011-05-22 @ 15:59:26
URL: http://tomik.se
Postat av: Anonym

kommer lite okänd här, men jag råkade bara googla namnet villemo efter som jag är helt förtrollad av villemo ur isfolket och min nya råttbebis heter nu så. också fann det trevligt att jag inte var den enda i svergie!

Mvh

2011-05-23 @ 10:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0