Håll i plånboken...

...påminner jag mig själv om. Snart ska jag sticka iväg på meandi-party hos L. Ska bli kul, jag har kikat lite på vårkollektionen och ännu bara bestämt mig för att det blir kalasklänningen. Jag älskar prinsesstårta och jag är övertygad om att min lilla prinsessa kommer att bli sockersöt i den. Enda problemet lär väl bli att jag kommer att bli hysteriskt sugen på tårta varje gång hon har den på sig.


Foto från Meandi

Annars ska jag försöka att inte köpa så mycket, Celines garderob och byrå svämmar redan över av kläder och hon växer ju inte lika fort nu som tidigare = kläderna staplar sig på hög snabbare.

Nu måste jag klä på mig, ska vara där klockan sju, rapporterar senare om vad det blev för inköp :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0