Promenader

Klockan är inte ens elva och jag har redan hunnit lämna Celine på dagis och tagit en långpromenad med hundarna. Som sällskap hade vi H och hennes dotter, ganska kyligt men ändå uppfriskande och energigivande. Jag har syndat en hel del den här veckan och behöver kompensera det med lite extra motion känner jag. I eftermiddag ska jag möta min mamma uppe i centrum, sedan knallar vi tillsammans ner och hämtar Celine på förskolan = ännu mer promenad.

Känner mig lite trist, har egentligen ingenting att skriva om, renoveringen pågår för fullt här och hallen ser hemsk ut, alla ytterkläderna ligger på köksbordet och garderoberna har också fått flytta in i köket. Förhoppningsvis blir väggarna klara imorgon så att vi kan flytta tillbaka sakerna på lördag.

Imorgon sticker vi till Romme, -8 grader och sol/moln, låter perfekt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0