Trött torsdag

Celine och jag tog sovmorgon imorse och gick upp strax efter åtta. Efter frukosten tog vi med oss hundarna och knallade ner till dagis, vi kom mitt i den gemensamma sångstunden som alla avdelningar har på torsdagar och hon hängde direkt på så att jag kunde gå. 



Trött tjej imorse innan dagis


Nu sitter jag här och orkar knappt tänka på vad jag borde ta mig för. Vi måste bli klara med trappan nu i helgen, för sedan är tanken att renoveringen av köket ska komma igång, så att vi hinner klart innan vi åker till Thailand. Kanske lite optimistisk tidsplan, men jag tror ändå att den är rimlig, bara allting finns som vi ska ha så att det inte blir långa leveranstider. Vi ska köpa köket på IKEA så det mesta brukar ju finnas hemma om man inte ska ha några ovanliga saker. Det jag vet att vi måste specialbeställa är bänkskivorna, dels för att de är lite skumma längder, sedan behöver vi en dubbelt så bred till kökshalvön. Vi har inte ens bestämt oss vilket typ av bänkskiva vi vill ha, det står mellan högblank pianovit, grå eller ek. Skåpsluckorna ska vara vita och kaklet rektangulärt svart, väggarna i rummet är målade ljusgrå. Kyl och frys blir inbyggda i skåp och ugn + micro i rostfritt. Köksmöblerna är i ek och golvet ska också vara i typ eklaminat. Jag tror att ekbänkskivan går bort faktiskt, blir nog vit eller grå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0