Borta bra...



...men hemma är ändå bäst. Semestern har varit helt underbar och perfekt (om man bortser från en uppsvälld fot, förkylningar och ryggskott...) och jag sitter redan och funderar på när vi kan åka tillbaka igen. Thailand är en klass för sig, jag trivs så himla bra med allting där och verkar aldrig tröttna på att åka tillbaka dit.

Hemresan var ganska tuff, elva timmar i en stenhård och trång flygstol med ryggvärken från helvetet. Celine var lyckligtvis hur snäll som helst och fick bara ett litet utspel efter sju timmars flygtid, sedan var hon lugn igen. När vi gick av planet berömde till och med paret i raden bakom oss henne för att ha varit ett sådant exemplariskt barn hela resan. Hon är så himla söt, ena stunden klok och förståndig, nästa en trotsig treåring.


Kommentarer
Postat av: Petra

Välkomna hem! Hoppas det blir lika underbart väder här hemma i morgon som det var idag så ni kanske slipper frysa alltför mycket!

2010-04-03 @ 23:03:22
URL: http://petrasbc.inc.se/
Postat av: Cattis

Välkommen hem. Jag har följt er på bloggen under hela eran semester och är ganska avis. Dig vill man ju inte träffa på ett tag då man kommer att framstå som en blekfis.

2010-04-03 @ 23:36:51
URL: http://truckermamma.wordpress.com
Postat av: Gun

Välkomna hem. Hoppas du kryar på dig nu när du ska hämta valp. Då måste man vara på hugget. Celine är bara bäst! Vi ses på klubben snart. (Om jag kan slita mig från valplådan). Kram på er.

2010-04-04 @ 07:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0