Genrep

Jag kom precis in efter att ha varit ute och gjort allra sista träningen inför tävlingsdebuten imorgon. Jag körde igenom alla momenten utom hoppet, men la mest fokus på linförigheten som är lite av vår svaghet. Mika tappar lätt i fokus och koncentration, särskilt om det händer andra saker runt omkring. Vi tränade på skolgården och nu hade de något typ av mellanstadiedisko i matsalen så det var fullt av ungar ute, perfekt träning för oss. Det gick jättebra och jag känner mig grymt peppad inför imorgon. Under dagen har flera orosmoment passerat genom mitt huvud. Hur kommer planerna att se ut, kommer det vara så mycket snö att man inte kan gå? Kommer Mika att frysa fast på platsliggningen i kylan? Kör de alla klasser samtidigt på samma plan, hur mycket kommer det isåfall att påverka henne? Kommer hon att fälla domaren vid tandvisningen? Nu ikväll försöker jag att tänka bort alla saker som stör min uppladdning och bara tänka positivt. Jag vet att vi kan, nu gäller det bara att vi kan visa upp det imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Åhza

Lycka till!

2010-12-03 @ 20:30:26
URL: http://ahzaleoni.wordpress.com
Postat av: Britt

Lycka till i morgon! Jag håller alla tummarna för er. Förväntar mig rapport så fort som möjligt: Kram

2010-12-03 @ 21:22:16
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol
Postat av: Sandra med Vide

Lycka till imorgon! Det låter som att ni är väl tränade för uppgiften!

2010-12-03 @ 21:34:34
Postat av: Eva Marie

Lycka till! Vi håller givetvis tummarna stenhårt för er :D

2010-12-04 @ 00:15:50
URL: http://propiraya.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0