Wii Sports Resort



Rikard köpte ett Wii till mig (eller helst ville han ha det själv, men la lite fint fram det som att det var till mig) på nyårsafton. Igår utmanade han mig och jag som tjuvtränat lite på jobbet utklassade honom i nästan alla sporter i Wii Sports Resort. Bäst var jag i vattensporterna, typ wakeboard och vattenskoter. I golfen var jag däremot värdelös, men det var ändå sjukt tråkigt (alltså inte bara för att jag förlorade stort där). Nu vill han tydligen ha revanch, så vi ska gå ner i vardagsrummet och bättra på träningsvärken som jag fick i armarna av att spela igår. Hundarna tittade nyfiken på, Kim mest på TV:n och de andra på oss som hoppade runt och flaxade med armarna. Det blir en sen kväll. Igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0