Heldag utomhus

Det är så fint väder ute att jag knappast sitter inne framför datorn, därför blir det också lite sparsamt med uppdateringar. Antar att det samma gäller er andra, inte så många som sitter inne och läser bloggar nu?



På förmiddagen åkte vi ill Solna-Sundbybergs BK, egentligen hade vi ställt klockan på 07.00 för att Rikard skulle köra som föråkare i agilityklassen, men en sovmorgon lockade mer just då och vi låg kvar i sängen två timmar till istället. Vi tog bara med oss Mika och minglade lite, hon fick busa med sina syskon och vi träffade Thea som tävlade lag där.



På vägen hem stannade vi på Plantagen och jag sprang in för att handla lite blommor. De sitter redan i sina krukor, under tiden jag planterade sågade Rikard ner några grenar från ett gigantisk träd som skuggar halva vår tomt, meningen är att hela ska bort, men den grenen som är kvar behöver vi lägga ett rep om och dra utåt innan vi kapar det, annars kommer den att falla fel.



Såhär ser trädet ut just nu, rätt töntigt med en stor gren på bara. Nu ska vi gå ner till sjön och bada, iallafall hundarna, kanske tar jag ett dopp också?


Kommentarer
Postat av: Katrin

Vem har sagt att man måste sitta inne för att läsa bloggar ;)? Här är det datorn på balkongen som gäller!

2010-06-06 @ 20:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0