Lördagen i korthet


Mycket folk var det på loppisen vid IKEA.

Det har varit en lång dag, jag ska försöka summera den snabbt innan jag ramlar i säng. Tidogt imorse tog Rikard hundarna med sig och åkte till Väsby för att tävla, jag låg kvar ytterligare en halvtimme i sängen innan jag och Celine gjorde oss klara och åkte till IKEA i Barkarby, där skulle det nämligen vara en jättestor heminredningsloppis. Trodde jag iallafall. Det visade sig vara en inte jättestor loppis med massor av annat än heminredning, det man närmast kunde kalla det var nog allt gammal porslin som såldes. Ingen hit med andra ord. Vi åkte därifrån tomhänta mot agilitytävlingen istället.


Väsby Brukshundklubb

Rikard hade hunnit köra en klass innan vi kom fram, den slutade i disk. Även nästföljande klass slutade med samma resultat. Sista hoppklassen nollade de och vann. Slutet gott, allting gott.

Nu ikväll har vi varit på middag hos mina föräldrar och firat min pappa som fyller år idag. Grattis bästa pappa!

Imorgon blir det tävling igen, denna gången i Nynäshamn och väckarklockan ringer innan sju imorgonbitti. Dags att sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0