Boden Boogie

Ikväll tar jag och Katta nattåget upp till Boden med Mika. Helt galen idé som vi kom på i mitten av juni. Anledningen är att jag vill tävla freestyle och det är så himla få tävlingar, i princip ingen jag kan åka på som inte krockar med något annat. Denna helg är Rikard på NM i Finland, jag kände mig ensam och sysslolös och Boden arrangerade samtidigt tre dagars freestyletävlingar. Kändes som ett perfekt upplägg. Iallafall då. Nu känns 12-13 timmars tågresa i sittkupé sådär ;)

Just nu håller jag på att packa och fixa, det blir alltid mer saker än jag tänkt mig, två väskor fullproppade, utöver det bädd till Mika och kudde till mig så kanske vi sover lite bättre i natt.

Kommentarer
Postat av: Britt

Lycka till! Gärna lite info om hur det går för er också vore nice :-)

2011-08-11 @ 16:02:29
URL: http://www.brittp123.wordpress.com
Postat av: Eva

Grattis till championatet!

2011-08-14 @ 07:14:06
URL: http://seglinge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0