En dag på sjön



Idag har jag jobbat hela dagen på en stor katamaran, förra sommaren var vi ute med samma båt och även om vi inte hade lika bra vädret i år så fick vi en riktigt härlig dag. Vi var sex timmar ombord och bitvis fick vi åka med hjälp av motor då det var så lite vind, matsäck intogs och vi hade det riktigt bra.



Jag måste ha världens roligaste jobb, tycker synd om alla människor som inte trivs med det de arbetar med och så många som bara pratar om jobbångest nu när de flesta börjar få slut på semestern. Visst kan även jag vara trött på morgonen och känna att det vore skönt att stanna hemma ibland, men jag tycker alltid det är roligt att gå till jobbet!



En mycket nöjd kille fick hjälpa till att styra båten.

Kommentarer
Postat av: Åsa o Lovis

Ja, det är härligt med jobb man gillar! Jag gillar åxå mitt jobb, det enda som skulle kunna få mig att byta är ett jobb där hundarna kan vara med..

2011-08-09 @ 21:31:30
URL: http://www.toktassarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0