Skrytblogg

Den här bloggen har förvandlats till en ren skrytblogg som bara uppdateras när resultat trillar in... typ. Återigen funderar jag på att lägga ner den, jag har total skrivtorka och det känns lite meningslöst.

Tillbaka till skrytet. Mika har haft en kanonhelg, tre vinster på sex starter! Det började med en fin nolla i agilityklass igår i Kumla, tyvärr följdes den av lite stolpe ut och tre disk resten av dagen, men ändå med en god känsla.

Idag har vi tävlat i Fagersta, Mika öppnade med en felfri agilityklass och vinst, i första hoppklassen nollade hon återigen och vann, därmed var tredje hoppinnen vår och jag valde att avstå sista starten eftersom hon blivit uppflyttad till klass 2.

Jag kan inte med ord beskriva hur nöjd och glad jag är över Mika! Hon är inte bara en fantastisk tävlingskompis som alltid lika positiv hänger med på mina påhitt, utan även världen mysigaste, snällaste och gulligaste hund! Matte <3 Mika!

Kommentarer
Postat av: Britt

Bästaste Mika och Sandra. Stort grattis igen från oss!! Kram

2011-09-25 @ 20:27:39
URL: http://www.brittp123.wordpress.com
Postat av: Mikaela

Film, jag vill se film! :)

Ni är så himla duktiga, och du är duktig som tränat Mika att bli så bra. Och så snabb hon är sedan. Tja, superlativen kan flöda... Ni är ett riktigt häftigt ekipage!



Grattis till dagens två vinster!

2011-09-25 @ 21:09:19
URL: http://elegantdogs.wordpress.com
Postat av: Mona Viklund

Hej. Så klart att du ska ha kvar bloggen. Den har varit riktigt inspirerande. Jag har tävlat lydnad för första gången i mitt liv. Det blev bara 124 poäng men det var jättekul. Jag kommer att tävla igen nästa och nästa helg. Ett stort grattis till alla dina framgångar.

2011-09-26 @ 18:25:54
URL: http://123minsida.se/monaviklund
Postat av: Angelica

Lägg inte ner Bloggen...Det här är verkligen en insperations källa.

2011-09-27 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0