Att vänta på julkort som aldrig kommer.

I god tid, redan den 28 november, gjorde jag en beställning på julkort, de skulle komma efter fem arbetsdagar. Idag torsdag har det gått nio arbetsdagar sedan dess, alltså nästan dubbelt så lång tid. Jag har försökt ringa Media markt där jag har beställt dem och mailat två gånger utan svar. Dåligt. Egentligen är det ju ingen panik ännu, men det är klart att jag undrar vart de har tagit vägen. Jag har framkallat foton där förut och det har alltid gått väldigt fort, alltid snabbare än den utlovade tiden. Inte den här gången.

Imorgon firar vi lucia på jobbet, jag gillar högtider och allt runt omkring även om jag alltid känner mig lite oäkta i kyrkan, som att jag lurar någon genom att sitta där och lyssna på sådant jag inte alls tror på. Hursomhelst ska det bli mysigt med tomteklädda barn, lussekatter och sång. Celines förskola firar på måndag och då ska jag vara ledig så att jag kan gå och titta på min alldelles egna pepparkaksgumma.



Just nu lider jag av valpabstinens och vill åka och hälsa på dem nu, måste försöka åka någon dag nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Theresé

Jag funderar också på att åka någon gång nästa vecka o gosa med valpisar :D Ska kolla kalender o kontakta eva bara =) Visst längtar man...

2009-12-11 @ 09:35:30
URL: http://www.stis.se
Postat av: Annika

Vilken söt pepparkaksgumma! Mina lussepojkar kan inte vara med då deras elaka föräldrar ska släpa med dem för att återigen få tillbringa en helg som agilityåskådare... inte helt lätt att förklara men med lussefirande kl 15 och båtavgång 16 går det liksom inte och nästa båt går i morgon någon gång... Alvin hade fått vara med på genrepet i kyrkan i går och var hyffsat nöjd med det, men det var ju inte någon som lyssnade när han sjöng ;-)

2009-12-11 @ 11:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0