Energisk julvaka

Jag känner mig så pigg och energisk att jag inte alls fattar hur jag ska kunna somna ikväll, det lär ju inte bli enklare med hela huvudet fullt av korvar.


Pudel imorgon?!

Jag håller på att plocka fram kläder och smycken till imorgon, känner mig nästan om ett barn inför julafton.


Tema rött-svart

Jultomten (elller vem säger man lägger paketen i strumpan??) har varit på besök i Celines rum och lämnat lite presenter, ska bli kul att se hennes reaktion imorgon. Hon somnade feberfri, hoppas att hon vaknar pigg och frisk också.


Julstrumpan

Ps. Skulle jag någonsin bli arbetslös så kan jag ju satsa på det här med bloggandet, det märks att jag varit hemma och haft trist med sjukt barn idag, rekordmånga uppdateringar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0