Godnatt bloggen

Nu har vi sett klart filmen, helt okej, även om hela konceptet ibland kan kännas lite uttjatat och orealistiskt så måste vi se alla nya Wallander-filmer som kommer ut. Vi hyr film uppe på ICA eller Coop i centrum, 19:- gör det inte ens värt besväret att olagligt fixa filmen. Jag kanske är lite efter, men idag upptäckte jag dessutom att man kan se vilka som inte är uthyrda och boka dem hemifrån via Filmtoppen.se, helt perfekt för flera gånger har jag tänkt mig en viss film så är alla exemplar uthyrda när man kommer till butiken. 
Så fort källaren är klar och projektorn är på plats ska vi se Rent, jag såg den på bio för länge sedan och tyckte den var jättebra, men tror att det skulle bli en besvikelse att se den typ på sovrumsteven, den kräver nog bra ljud och bild för att komma till sin rätt, så det får bli premiärfilmen för oss när vi är klara.
Rikard har gått och lagt sig, han ska tydligen jobba imorgon även fast vi sagt att vi skulle vara lediga i mellandagarna. Men bara imorgon, sedan är han ledig en vecka. Tänkte att jag skulle komma i säng innan midnatt idag, men den idén har redan spruckit, jag sitter uppe och lyssnar på Melissa Horn, vanligtvis inte alls min musiksmak, men hon har något som jag gillar, en känsla och innerlighet som stannar kvar. Nu sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0