Jag, Thea och en pizza....

Så ser det ut här hemma ikväll. Jag hann precis möta Rikard i fem minuter efter jobbet innan han åkte iväg med Lova mot hotellet de ska bo på under helgen. Alla i landslaget ska nämligen bo tillsammans redan från ikväll och fram till söndag, kan tyckas lite larvigt när vi bor en halvtimme från mässan, men det är väl för lagkänslan skull och för att de har middagar och sånt ihop på kvällarna. Celine ska sova hos sin mormor och morfar hela helgen och Joker är hos Rikards föräldrar. Kvar här hemma är bara Thea och jag. Vi ska åka tåg till Älvsjö imorgon och tävla, jag hade sedan tänkt att sova över hos mina föräldrar som bor väldigt nära mässan och på söndag är det ju NM. Ska bli hur kul som helst. Imorgon tänkte jag även passa på att handla lite måsten och bra att ha saker till Kim. Men innan allt detta ska vi ha fredagsmys ikväll, jag har köpt en stor burk Häagen dazs Pralines & Cream och tänkte kolla på Idolfinalen. På bänken hemma hade Rikard lämnat en chokladkaka, Marabou Sensation toffee & walnut, som jag såg på tv-reklam igår och sa att jag vill prova. Gulligt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0