Jag var nog ekorre...

...i mitt förra liv. Igår när vi var på Coop såg jag att det var 50% rabatt på alla julsaker. Jag har svårt att låta bli att handla när det är billigt och köpte på mig både en luciakrona till Celine och lite julsaker. Även om jag inte får användning av det i år så känner jag mig rätt övertygad om att vi kommer att fira jul även nästa år. Likadant var det förra året, då handlade jag en massa julsaker i mellandagarna på IKEA till 90% (!!) rabatt och allt har legat i undanstoppat fram tills nu när det kommit till användning. Helt perfekt! Har man ändå plats (som vi, en hel källare att fylla...) så varför inte?

Ytterligare ett bevis på mina ekorredrag ser man här vi datorn, bredvid tangentbordet stå tre urdruckna glas och väntar på att hamna i diskmaskinen. Snart så.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en mysig julhelg! Kramar från Jenny och tjejerna.

2009-12-22 @ 20:18:52
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Jenka1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0