Juldagen


Bus i skogen på juldagen

Juldagen tycker jag är en tråkig dag, De flesta uppskattar säkert lugnet, att alla affärer är stängda (okej, några elektronikaffärer är tydligen öppna, men t.o.m. vårt lokala Coop forum är stängt) och är nöjda med en promenad, sedan bara sitta och glo. Inte jag. Vi har precis varit ute på en skogspromenad med hundarna, Celine åkte pulka och Rikard lekte med sin egenköpta julklapp. För att inte riskera att vi sitter sysslolösa och uttråkade en dag som denna har vi planerat in massor av aktiviteter. Vi ska byta lås i ytterdörren, måla om trappan och städa källaren. Tro det eller ej, men jag tycker att det ska bli kul att städa källaren, jag gillar när man ser stora förändringar efter utfört arbete och det lär man göra när vi tagit itu med det nedre planet i huset.


Ena rummet i källaren...


...och det andra.


Kommentarer
Postat av: Gun

God fortsättning på julen önskar vi er alla.

Hälsningar Gun & Co

2009-12-25 @ 22:33:52
URL: http://www.wozillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0