Nästan klar!

Äntligen hemma. Direkt efter jobbet tog jag tåget för att möta Rikard och Celine. Första anhalt blev Jakobsberg, det enda jag köpte där var schampo och balsam till mig själv. Julklappsshoppingen började alltså inte så bra. Vi åkte vidare mot Barkarby och jag kunde där pricka av två personer på listan som blev klara. Vid det här laget var jag så hungrig att jag kunde tänka mig att äta nästan vad som helst och kände mig helt snurrig. Vi åkte till Kista och började med middag på Levinskys. Krafterna återvände och vi tog slutspurten, nu saknas bara lite småsaker sedan är alla julklapparna klara. Trots att Celine var med lyckades vi smuggla ut några presenter till henne också, det blev en synt med stativ och mikrofon, hon blev helt galen i skyltexet som stod i butiken och sjöng (läs skrek) i micken och spelade hela tiden. En hund som kan skälla och gå i koppel blev det också, klart ungen ska få en egen hund. Det var väldigt lungt i alla affärer vi besökte, vart är julklappshysteriska människor? Inte ute en fredagkväll iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0