Sjukt barn - Dan före dan...

Så typisk. Innan det var dags att gå upp ropade Celine som en galning efter vatten och hävde i sig flera glas i följd, hon kändes väldigt varmt, men vi somnade om. När klockan ringde vid sju tog jag tempen som visade över 39 grader feber. Bara att ringa dagis och jobbet då. Nu har hon fått febernedsättande, men ligger fortfarande och sover och det är inte likt henne. Stackars lilltjejen :( Som hon har pratat och längtat efter julen, jag hoppas verligen att hon mår bättre imorgon så att hon inte behöver ligga i sängen hela dagen. Hundarna är nöjda som fick stanna hemma med mig, det är som att de känner på sig att det finns sjukdom i huset, för alltid när någon är sjuk blir de lugnare och vill helst ligga i sängen och gosa. Min plan var att efter jobbet idag åka och handla det sista, nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra, vänta till Rikard kommer hem antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0