Snart på väg

Nu är jag snart på väg till mässan efter åtta timmars oavbruten sömn. Vart lite förvånad när jag vaknade av att klockan ringde och insåg att jag inte vaknat till en enda gång sedan jag la mig. Även om Celine oftast sover bra så blir det någon gång per natt som hon väcker oss, antingen genom att hon ropar i sitt rum eller ligger i vår säng och snurrar runt i sömnen. Det var kanon att det blev lite sovmorgonen idag, nackdelen är väl att det ser ut att bli en sen kväll istället och imorgon måste jag nog vara på mässan tidigare.

Idol igår då, jo jag följde det lite halvhjärtat mellan datorn och packandet. Erik vann och det var väl bra..? eller?! Egentligen har jag ingen direkt åsikt, båda gjorde vinnarlåten bra, men det är inte en sådan låt som kommer att gå på repeat här hemma iallafall, så egentligen bryr jag mig inte så mycket. Det kommer säkert att gå bättre för Calle i framtiden, det brukar det väl göra för tvåorna.

Nu ska jag plocka ner de sista sakerna, wish us luck! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0