Tema rött-guld och blått

     

Nu har vi klätt granen ute och satt i ljus, det syns inte så bra på fotot (hittar inte laddaren till Nikonkameran, jag fick ta en annan vi hade här hemma, så kvalitén är dessutom usel) men hela 120 små lampor lyser i den och det blev hur fint som hest nu när det börjar mörkna. Vi körde på röda och guldfärgade blanka kulor ute, det blev inte så många för det var nya och hade inga sådana där små snören i sig så jag fick sitta och knyta dessa pyttesmå trådar med mina alldelles för långa naglar... Kanske hänger upp fler senare om jag orkar.
Efter det plockade vi fram plastgranen från källaren och ställde upp den i vardagsrummet, jag lyckades bryta av en gren så det blir nog till att fynda en ny gran i mellandagarna på rean. Skulle ändå vilja ha en större, den vi har nu är nog inte mer än 150 cm hög. Vände den trasiga sidan in mot väggen så nu syns det inte iallafall. Färgtemat inne blev blått och nu står den och lyser så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0