Kläderna har kommit

Idag när jag kom hem från jobbet hade avin för kläderna från Meandi kommit, de som jag beställde på "partyt" för snart två vecor sedan om någon missat det. Efter middagen tvingade jag ut Rikard (som är lite förkyld och nog helst stannat inne), Celine (som inte alls var särskilt sugen på kyla) och hundarna (som glatt ställde upp), vi skulle upp till centrum och hämta ut paketet. Celines klänning med prinsesstårtor blev det en rejäl storlekmiss på, jag tog 86/92 som hon normalt sett har i kläder, men denna visade sig vara gigantisk och räcker nästan ända ner till fotknölarna... Min i storlek small satt perfekt, tar nog den till jobbet imorgon, det finns knappt några småbarnsföräldrar där så jag lär bli ensam med min klänning ;-) Stilen är lite sådan att man nog antingen tycker om den eller avskyr den. Jag tycker om den, tror jag, skön på iallafall.


Fanns en likadan till barn, funderar på att köpa en till Celine så att vi kan matcha varandra. Lite småtöntigt, men faktisk ganska gulligt också ibland tycker jag. Vi har likadana klänningar från Meandi sedan tidigare, inte särskilt flitigt använda, men när vi var i Grekland var det ganska kul att klä sig likdant till middagen, dom åker nog med till Thailand också.


Kreta augusti 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0