Ni måste se!



Jag satt och log och var tårögd omvartannat, så fint!

Imorse vaknade jag av att Celine hade hällt ut en halv flaska välling i sängen, hon hade ätit hälften tidigt i morse och resten ställde jag brevid sängen, tydligen tyckte hon att den inte var placerat så bra där, utan att vällingen låg bättre på kudden... In med henne i duschen och på med kläderna, nu ska vi snart knalla ner till dagis. Funderar på vad jag ska ta mig för idag, det är ju ganska skönt att inte ha några direkta planer, samtidigt känns det som att det ställer krav på att göra saker jag borde, men gärna skjuter på till senare. Kanske sticker jag en sväng till Barkarby, Celine behöver badskor till resan och det är ju faktiskt mindre än fem veckor kvar nu, nödvändigt att köpa dem idag? I brevlådan kom det en rabattkupong från Lindex igår, inte kan man låta den ligga outnyttjad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0