Hemma igen

Så var vi hemma igen. Som alltid gör vi med gemensamma ansträngningar ett jätteryck och river upp allt ur väskorna, sorterar, fixar, plockar upp och ställer i ordning. I tvättmaskinen snurrar andra omgången, två högar väntar på sin tur, Rikard har redan hunnit gå ett varv med dammsugaren och diskmaskinen är körd. Ordning och reda.

På vägen hem blev det två stopp, rea-shopping i Mora och lite mer fynd + lunch i Kupolen i Borlänge. Jag fick fem klädesplagg till Celine för löjligt lite pengar. Blir nog en tur imorgon också ;-)

Upptäckte precis att Thea har börjat löpa, perfekt att skriva det här så kan jag enkelt gå tillbaka och kolla sedan när det egentligen var. Jag tror alltid att jag ska komma ihåg det, men sedan går det ett par månader och det är som bortblåst. Joker är lite efterhängsen och uppvaktande men inte så jobbig ännu. Vi tänkte försöka ta oss iväg och träna lite med de fyrbenta imorgon om vädret inte är för hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0