Ledig torsdag

Sov till tjugo över åtta i morse då klockan ringde, Celine låg kvart ytterligare en stund medan jag käkade frukost, hon intog sin liggande, i flaska. Halv tio mötte vi H med sin lilla S som går på samma dagis som Celine. Vi lämnade knattarna på förskolan (som det ju mer korrekt heter, jag har bara så svårt att välja mig) och stack sedan en tur till Stinsen, lunch och shopping stod på schemat. På vägen tillbaka gjorde vi även två stopp i Barkarby och Jakobsberg. Både jag och H hittade det vi ville ha och lite till. Jag inpulshandlade hårfärg, eller sån där toning som ska hålla 6-8 veckor, ska bara klippa mig först sedan åker färgen i. Imorgon ska jag till Vällingby och vaccinera Celine inför resan, så då tänkte jag passa på att kapa en bit av håret, Katta ska med så då får hon äran att roa Celine under tiden, hon vet bara inte om det ännu ;-) H började jobba klockan två och jag skulle hämta Celine på dagis samma tid, strax innan det  var vi klara och åkte hemåt. Nu har hundarna fått rusa av sig lite i skogen och jag borde ta tag i att plocka av lite här hemma och starta en tvättmaskin, så kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0