Månadsdokumentation

Shit vad stel och trist det lät, men faktum är att jag sedan Celine föddes har fört små anteckningar om vad som händer i hennes utveckling och vad vi har gjort, det i kombination med att jag fotar massor har resulterat i två pärmar fulla med scrappar som jag gjort på datorn. I början (när hon sov mycket och jag hade obegränsat med tid som mammaledig...) blev det ganska många scrappar i veckan, numera nöjer jag mig med att göra en i månaden. Det blir som en "Mina-första-år-bok" fast lite personligare. Alldelles nyss gjorde jag klart januari månads scrap, klicka på bilden så ser ni den.


Kommentarer
Postat av: Annika Mojanis

Oj vilket dåligt samvete jag precis fick... men OJ va duktig du varit. Kanonkul för henne att få när hon blir äldre!

2009-01-25 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0