VAB dag två

Celine ligger i sängen och kollar på Rorri Racerbil, 50 ml välling ryms i hennes mage, inte mycket. I övrigt vekar hon lite piggare och feberfri för tillfället, alltid något.

Jag och hundarna börjar klättra på väggarna, inte gjorde det saken bättre att jag i morse fick SMS från Kappahl att de börjar med halva reapriset idag, hade ju varit perfekt att passa på att utnyttja lite av mina vunna presentkort. Antagligen är det bara skräp kvar, men ändå, man vet ju inte om man inte kollat och nya underkläder och strumpor behövs nästan alltid och Celine behöver fler pyjamaser, det märks nu när det nästan är det enda plagg hon bär. Kanske kan jag sticka iväg en sväng ikväll när Rikard kommer hem, behöver få andras lite annan luft än bara sjukdom.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej. Tack för besöket och inlägget på min hemsida. :)



Vad tråkigt att läsa att Celine är sjuk. Hoppas hon blir bättre snart. Er renovering blir ju verkligen hur bra som helst. :)

2009-01-13 @ 11:15:04
URL: http://agilida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0