Två korta agilityfilmer

Förra veckan var vi faktiskt iväg och tränade tre gånger, har nog inte hänt sedan september förra året typ. Vädret gjorde verkligen sitt till, torra planer och sol sätter definitivt igång träningssuget. Nu är marken tyvärr vit igen och våren känns långt borta :-(


.


Thea har fortfarande en bra bit kvar innan hon känns tävlingsklar, men nu har jag iallafall anmält henne till några tävlingar, de två första är inofficiella så att vi får prova på tävlingsmiljön. Det känns ändå fantastiskt att se hur glad hon är (kolla svansen på gungan!) med tanke på att Thea var hunden som tyckte att agility var tråkigt, jobbigt och alldelles för kravfyllt så sent som förra sommaren. Jag tror hon har utvecklats sent och behövt mycket tid att mogna, Thea är fortfarande den barnsligaste hunden jag haft, känns som hon aldrig kommer att bli vuxen, hon är som en tramsig valp.

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅÅÅÅÅ vad fint det ser ut, och ååååå vad träningssugen jag blir! Jag tror på Thea jag! :)

2009-03-26 @ 17:59:39
URL: http://pudelbus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0