Vårshopping

Jag är inne i en period då jag vill shoppa inför våren. Även om våren känns långt borta nu när det bara ramlar ner mer och mer snö så är det så tydligt att det har blivit mycket ljusare ute när jag åker till jobbet, tidigare var det kolsvart, imorse dagsljus. Bara det känns uppiggande. Shoppingen då, jag köpte två fina tröjor igår, en Kikkid och en Nova star (för den insatta i ämnet...). Båda i rosa och rött, hon har en sjukt snygg röd täckväst som jag har tänkt att hon ska ha till och nu ikväll budade jag hem ett par rosa converse från Tradera. Celine fick ett par sådana skor av min syrra när hon var i New York, tyvärr är de ännu så stora att de förhoppningsvis passar nästa vår, nu slog jag till på ett par som nog är lagom nu. Nu saknas bara ett par baggy Nova star jeans sedan är vårens snyggaste outfit klar! Egentligen tillåter inte ekonomin för stora utsvävningar nu när vi ska till fjällen i helgen och till Thailand om tre veckor, men jag brukar intala mig själv att det typ är ett av de få nöjena jag har, att handla barnkläder. Mina krogbesök lixom ;-) Dessutom jobbade jag extra natt i lördags och de pengarna brukar jag alltid köpa "onödiga" grejer för eller göra saker, känns som en extra morot när man ser i kors vid 04:00...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0