Sandra goes sporty

Jag fick sluta lite tidigare från jobbet idag, perfekt eftersom jag skullle åka och möta upp Rikard i Barkarby efteråt. Celine blev hämtad och åt även middag hos sin farmor och farfar ikväll. Vi skulle i första hand kolla upp ny spishäll, men efter lite prat visade det sig att vi kanske kan få det på garanti, hoppas, hoppas. Därefter blev det lite handling, nytt överkast till sängen (som jag fortfarande inte vet om jag gillar eller inte...) två tröjor till mig och en mössa, allt i sann sportanda med Rikard glatt engagerad. Hans intresse för shopping idag talar för att han verkar föredra gympadojjor framför klackar på mig?! Innan vi hämtade upp Celine käkade vi på pizzerian och åkte och handlade mat. Nu är det nattning av barn som gäller.

Kommentarer
Postat av: Annika

Med BC i huset är klackar uteslutet så det är bäst du vänjer dig :o)...

2009-11-26 @ 13:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0