Valpen!

Som ni säkert vet så ska vår hundfock utökas med en svartvit vid årsskiftet. Jag har inte träffat valparna än men följer dem via uppfödarens och tikägarens bloggar vilket är så kul! Imorgon ska vi dock åka och hälsa på dem för första gången och det ska bli jätteroligt! Jag har sedan de var typ tre dagar gamla haft en favorit och nu ska det bli väldigt intressant att se om den fortsätter att vara det även efter att jag träffat dem. Ni som tycker att det är mycket hundprat här i bloggen ska veta att det knappt har börjat än ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ska ni utöka med border collie?! Hur kommer det sig?Spännande.

//Mikaela

2009-11-30 @ 10:38:47
URL: http://Elegantdogs.se
Postat av: Mikaela

Ja, det blir en border collie i familjen! Det är ingen helt ny tanke utan något sdom "legat och grott" länge, först nu kändes det som att tillfället jag väntat på kom.

2009-11-30 @ 17:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0