Härlig förmiddag

Äntligen kom det soliga, fina vädret tillbaka. Celine, jag och Mika har haft ett par härliga timmar ute på gården. Celine har lekt  i sandlådan (jag skrev först "tränat i sandlådan", har jag blivit knäpp?!), cyklat och busat med grannbarnen. Jag har växlat mellan att träna med Mika och sola i sällskap med en tidning. Jag har nästan bara tränat inomhus med Mika tidigare, mest på grund av att vädret varit så dåligt och att det är lättare att få till några minuters träning inomhus. Nu passade jag på att gå ut och rustad med kyckling och favoritleksaken satte vi igång. Jag tränade på baklängesgående fritt följ och att hon självmant skulle komma in mellan mina ben, alltså inte samtdigt, utan det var två helt skilda moment. Till en början var hon alltför exalterad och hoppade och högg för att komma åt leksak och godis. Efter en stund lugnade hon sig dock och vi fick till ett par riktigt bra träningsbitar, hon är så kul att jobba med!



Joker och Lova är med Rikard och fixar med husvagnen som vi bestämt oss för att sälja. Imorgon ska vi åka för att kolla på en husbil, jag hoppas, hoppas verkligen att den är så bra som vi tror, för resan dit blir lååång.


Kommentarer
Postat av: Britt

Härlig bild! Mika syns nästan inte bakom fluffet :-) Håller tummarna för att det är en fin husbil. Lycka till! Kram

2010-04-23 @ 19:32:47
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0