Naprapaten och valpen

Direkt efter jobbet for jag till naprapaten igen. Jag förklarade som läget var att det hade kännt lite bättre efter besöket, men att det dagen efter gått tillbaka till ungefär samma ryggsmärta. Han klämde, kände och knäckte. Och gav mig en ny tid till på torsdag. Jag frågade lite försiktigt om jag själv kunde göra någonting för att påskynda eller hjälpa processen mot en normal rygg. Svaret var att jag inte skulle göra någonting, utan helst undvika det mesta. Note to self: Inte lägga benen i kors.

Efter middagen (som min fantastiska sambo hade lagat och ställt fram på bordet när jag kom hem) så gick jag och Celine ut på gården. Celine lekte i sandlådan och jag passade på att träna med Mika. Det är verkligen perfekt där, lagom mycket störningar men inga direkta faror, vilket innebär att jag kan ha henne lös utan att oroa mig. Vi fortsatte med baklängesgåendet och att hon ska komma in mellan mina ben. Jag filmade lite och tänkte försöka redigera ihop en film ikväll, så håll utkik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0