Skorna dårå.

Nu är vi hemma igen. Jag och Mika tog tåget och sedan bussen till Kista centrum där vi mötte Rikard. Kista är lite unikt då det är ett av de få innecentrum som jag vet att man får ha hund med sig in i, sedan kan man ju diskutera om det är lämpligt eller inte. Jag har aldrig haft med hundarna dit, föredrar nog att shoppa utan dem, men eftersom Mika inte är tränad att vara ensam och det dessutom kändes som ett bra tillfälle att få vara med bara henne i en ny miljö så passade jag på idag. Mika är en cool tjej, det mesta möter hon med hög svans och utan problem, på bussen somnade hon och i Kista bar jag henne nästan hela tiden. Jag fick till slut tag på de hett eftertraktade sandalerna och visst vill ni se dem? Visst vill ni?! Ja, det är klart! Här kommer de, tadaaa:



Rikard hade tagit bilen till Kista, så vi åkte tillsammans därifrån mot Toys R Us där vi skulle handla presenter till Celine som fyller tre år imorgon, hon har önskat sig en sparkcykel och en skottkärra så det köpte vi, sedan blev det lite andra småsaker och böcker också. Mika somnade gott i buren i bilen på väg hemåt och nu är det full fart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0