Torsdag på Junibacken

Vi började som sagt tidigt hemifrån i förmiddags med att åka till Junibacken, både Celine och Stella hade laddat rejält för detta besök, därför blev jag lite förvånad när Celine var ganska gnällig och klängig när vi väl kom dit.


Tjejerna spanar in Pippis toalett i Villa villekulla.


En obligatorisk ridtur på Lilla gubben.

Vi tittade såklart på Pippiteatern, även då var Celine lite ledsen och hängde mest runt min hals.



Efter att vi ätit lunch blev dock humöret bättre, barnen lekte lite i utställningarna och vi gick på sångstunden.


Imse vimse spindel... kanske?



Vi avslutade med Sagotåget och därefter lockade vi barnen med oss från Junibacken med löften om glass. De var dock ganska svårtflirtade, kanske anade de att vi även hade andra planer, nämligen lite shopping på vägen hem. När man ändå var i stan menar jag.



Ganska precis halv sex var vi tillbaka hemma och jag besökte naprapaten igen. Det känns nog lite bättre i ryggen, men inga jättestora förändringar precis. Nu har jag ytterligare en tid bokad om en vecka, sedan får vi väl se hur det blir framöver. Förhoppningen är väl att jag ska ha en smärtfri rygg, men hur många besök hos naprapaten brukar det ta? Köpte lite blommor innan jag gick hemåt och lagom tills jag skulle ut och fixa med dem började det regna. En härlig dag har vi haft iallafall!


Kommentarer
Postat av: Maria Eros Dex

Ang. ryggen....

Vet ju iofs inte vad som är problemet med din rygg.

Men nått som kan vara värt att testa, för att göra nått själv oxå. Back on Track!

Jag hade ofta ont i axlar/skuldror tidigare. Det är mycket bättre nu sen jag köpt mig en back on track minifilt. Sover med den, där den behövs för tillfället. Oftast under nack-axlar-skuldror.

Jag tror stenhårt på att den funkar :) har haft den drygt 1 år nu. Är så nöjd. Lindrar även träningsvärk både här o där, bara att lägga den där man tycker den behövs. Ont i ett knä, en vris eller en handled.... funkar oxå :)

2010-04-29 @ 21:16:33
URL: http://eros-vovven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0