Juldagen kom och gick.

Juldagen kan vara årets längsta dag, åtminstone känns det så. Nästan inga affärer är öppna (till och med vårt Coop Forum är stängt!), det är en himla massa att städa undan och man äter bara rester. Dessutom är det så långt det bara kan bli till nästa julafton. Jag har inte gjort något vettigt alls idag förutom att vi har varit ute med hundarna och jag har tränat lite på att vissla i vallpipan jag fick igår. Rikard har monterat garageportsöppnaren han fick i julklapp av sina föräldrar.

Imorgon ska jag iallafall tävla lydnad med Mika, ett perfekt annandagsnöje. Jag har inte alls tränat så mycket som jag hade tänkt att göra, det har inte hunnits med. Det känns ändå ganska tryggt och stabilt, Mika är duktig och jag  hoppas vi kan göra ett bra program så kan vi vinka adjö till klass 1 sedan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till imorgon!! Jag håller alla tummar. Kram

2010-12-25 @ 17:33:43
Postat av: Åsa o Lovis

Öh va? Vi har trängts med en miljon andra människor på Media Markt och sen handlat på Coop Extra som var öppet precis som vanligt, 7-22. Bor ni i skogen eller? :)



Lycka till i morgon!

2010-12-25 @ 19:00:13
URL: http://www.toktassarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0