Testa lusmedel?

Jag är medlem på Buzzador och får titt som tätt erbjudanden om att testa olika produkter, dela med mig av prover och berätta om det. Vad det är varierar från gång till gång, jag valde vissa intresseområden när jag registrerade mig, så kampanjer jag får är riktade mot det som passar just mig. Tidigare har jag buzzat bland annat olika hudcremer, parmesanost och tandkräm. Idag kom ett lite annorlunda och udda erbjudande med texten;

"Som förälder tror vi att du är trött på ständiga larm om huvudlöss på förskolor och skolor, och därför skulle vi vilja tipsa dig om vår kampanj för nya och smarta lusmedel från Linicin!"

Haha, testa lusmedel?! Det använder man väl inte om man inte behöver tänkte jag först, men tydligen finns någon förebyggande spray som man kan använda för att undvika löss om man visats i miljöer där de finns. Jag tackade iallafall ja till kampanjen, om inte annat kan det vara bra att ha luskam och medel hemma om Celine skulle komma hem med några oinbjudna gäster i håret. Kompisar med barn i förskolan lär ju inte heller tacka nej om jag erbjuder dem ett prov, vem vill ha löss liksom? (shit, vad det börjar klia i håret bara jag skriver ordet...)

Vill du också bli en buzzador? Det är helt gratis och man väljer själv vilka kampanjer man vill delta i. Registrera dig här.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0