Celine testar



Jag är buzzador och får då och då testa produkter för att sedan berätta vidare för vänner och bekanta vad jag tyckte om produkten samt lämna ut prover. Idag kom ett paket med en ny duschcreme, Dove Visiblecare. Små barn är väl inte direkt målgruppen för den här produkten, men eftersom Celine ändå skulle bada och gillar när det är skum i, tänkte jag att hon kunde få testa. Det gav väl inte direkt den typen av skum, alltså fluffigt och med mycket bubblor, som Celine gillar, mer mjukt och krämigt.



Jag ska själv prova duschcremen ett tag, återkommer med min åsikt senare.


Kommentarer
Postat av: Helena

Annika är med i badet såklart!

2010-02-25 @ 21:20:48
Postat av: Sandra

Haha... Ja, och Pippis pappa! Det är han som flyter upponer i vattnet, drunknat?! :O

2010-02-25 @ 21:23:05
URL: http://villemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0