Dagens inköp!

För en stund sedan kom vi fram till hotell Granen, allt jättefint och bra, det enda jag kunde ha önskat mig är ett badkar, hade sett fram emot att ligga i ett varmt bad och slappa efter hela dagar i backen. Satte direkt på tvn för att kolla damernas störtlopp, tyvärr gjorde Anja en rejäl krasch :(

Tog några kort på dagens inköp, mest Villervallakläder blev det, de är ju så himla fina!


Stjärnklänning till Celine. Bodyn och shortsen ska bli en present.






Ursöta trälådor att ha tex. leksaker i, de var så fina (och billiga) att jag var tvungen att köpa två, den blå tänkte jag att Cattis skulle få till sin Dino.

Såg nu när jag satt och bläddrade i en Åre-tidning att My Baby har sin butik här i Åre och de säljer ju sjukt fina Molokläder, kanske blir det lite mer inköp imorgon.


Kommentarer
Postat av: Annika

Var ligger Sågmyra? Aldrig hört... Tänkte aha syskon på g innan jag läste under bilden. Så var det inte, inte denna gång... Har ni lyxat till det med en barnfri helg i Åre?? Ni är duktiga på att ta vara på varandra och tiden! Önskar er en mysig helg!

2010-02-18 @ 11:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0