Kurs utan hund

Utan hund är väl egentligen en sanning med modifikation. Utan tävlingshund vore mer rätt beskrivning. Jag har ju egentligen bara Joker, snart elva år nu, alltså inget ämne att satsa på inför kommande agilitysäsong precis. Lova är ju Rikard hund. Däremot tänkte jag vara väl rustad inför kommande utmaningar och anmälde mig som åhörare till en kurs för Lisa Frick hos Finnbo gård i sommar. Då har jag ju om allt går vägen en valp och även om vi såklart inte börjat träna då så kan jag ju ändå ladda med nya tankar och idéer under tiden.

Imorgon ska jag besöka valparna och det ska bli roligt, ska bara genomlida ett årsmöte först ;)

Kommentarer
Postat av: Annika Mojanis

Åh pussa o snosa lite på puppisarna från mig med!

2010-02-06 @ 20:07:09
Postat av: Theresé

åh så kul med både åhörarkurs o valptitt =) Är också sugen på att gå någon kurs eller vara åhörare.. Men har inte bestämt mig för vilken =)

2010-02-07 @ 07:56:06
URL: http://www.stis.se
Postat av: Anna

Vad kul, det blir nog en rolig nytändning!!! VIlken av dem blev det?

2010-02-07 @ 09:50:21
URL: http://www.pudelbus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0