Sandra testar...


Vrålhungrig och trött efter arbetsdagen skulle vi handla mat och allt som cirkulerade i mitt huvud var någonting som gick snabbt att tillaga och fort gjorde mig mätt. Sprang förbi frysdisken och räddningen uppenbarade sig. Pizza, 14 minuter i ugnen sedan klar. Testade en ny sort, egentligen mest för det skumma namnet "hämtpizza". Kände mig tvungen att ringa numret som stod på kartongen och möttes av en telefonsvarare som talade om att de "var fullt upptagna med att baka nya Grandiosa-pizzan men att man gärna fick gå med i deras facebook-grupp" Nu vet ni det.


Fryst


Tillagad


Snart uppäten.

Betyg Den var helt okej för att vara en fryspizza, mycket fyllning och bra smak, matchar inte pizzerian, men fungerar som ett bra alternativ. Pizzan väger 550 gram, jag blev mätt på halva. Kostar ca 35:-. Den får 3,5 av 5 möjliga.


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, 0281 är ju riktnumret till Vansbro och där ligger ju Finuds eller heter de Procordia elle rngt liknande nu och de tillverkar just frysgrejer där vet jag. (Typ hela min släkt kommer från Vansbro med omnejd.)

2010-02-13 @ 23:39:23
URL: http://petrasbc.inc.se/
Postat av: Kajsa

Men hallå, det är ju Grandiosa som ligger i Vansbro :)

2010-02-21 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0