Söndagsplaner

Lustig att helgerna alltid går så himla snabbt, trots att jag varit ledig torsdag och fredag också. Imorgon är det dags för ny arbetsvecka och det är sportlov, får se vad vi hittar på, såg att Sjöhistoriska museet hade något pirattema nu, kanske blir det ett besök dit och en sväng till badhuset ska vi nog också hinna med. 

Idag har vi lite blandade planer, vid tolv ska vi till stallet, Celine ska rida, något hon verkligen har sett fram emot sedan sist vi gjorde det. På eftermiddagen ska vi åka och hälsa på valparna, nu har de flyttat ut ur valplådan och har verkligen blivit större, ska bli kul att se skillnaden sedan i måndags när vi var där sist. Däremellan måste jag till Barkarby, har ringt och hängt undan en urgullig blus till Celine, jag veeet jag är helt galen i barnkläder. När vi ändå är inne på ämnet så kan jag berätta att jag har hittat ett par skor som hon måste få. Hade tänkt att skicka efter ett par converse med syrran som ska till New York i maj, men kom på att det nog blir dehär istället.



Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

tackar :D kul att du gillade inlägget och du har nog rätt :d kram

2010-02-28 @ 11:59:45
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0