Trist kväll

Jag har tråkigt, Celine tittar på tvn, jag på datorn och hundarna sover. Imorgon måste jag verkligen hitta på något, annars blir det en långsam helg. Kanske åker hem till mamma och pappa och hälsa på, så får Kim åka lite tåg också. Vi pratade lite om att ses med valparna ur Kims kull imorgon, men det kommer ju att innebära en massa bus och jag tror inte att Kims ben är redo för det då, så det får vi nog skjuta på framtiden.

Nu ska jag gå ner och baka något riktigt onyttigt, egentligen hade jag ju tänkt leva ett sundare liv, men va sjutton, jag kan lika gärna börja på måndag istället ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, när Kim är lite piggare i benet får vi träffas! :) Ska bli kul att se vad syrrorna säger om att återses :-D

2010-01-08 @ 18:25:43
URL: http://www.pudelbus.com
Postat av: Theresé

Tycker som anna. När Kims ben blivit bättre kan vi alla ses. Jätte roligt kommer det bli och spännande =) Och så kanske jag hinner få tillbaka rösten innan dess också ;)

2010-01-08 @ 19:05:09
URL: http://www.stis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0