Allt eller inget.

Lite så kan man nog beskriva kvällens resultat. I första klassen blev det disk, Lova tog ett hopphinder från fel håll, andra klassen vann hon. Helt perfekt upplägg på tävlingen, började klockan fem och vi är redan hemma, skönt väder och en lugn och avslappnad stämning. Fram för fler sådana tävlingar under sommaren tycker jag.
Mika var mer vild än tam vid banan, men jag tog ut hennes bilbur och när hon satt i den var hon mest lugn. Vi gick bort och tränade lite på en plan brevid, det gick bra, men nog märks det att det är något helt annat att träna med alla störningar än hemma på tomten. Äntligen vågar jag ha henne lös också, tidigare var hon helt utom kontroll, men på bara ett par veckor har hon skärpt till sig och fungerar oftast bra att ha okopplad.
Joker hängde också med, skällde en massa och snodde ett helt paket med kokt medwurst.

Nu ska jag bara få Celine att somna sedan ska Rikard och jag gå ner till vår privata biosalong källaren och kolla film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0