Härliga sommarkvällar!

Kommer ni ihåg de kalla, mörka vinterkvällarna? När termometern visade tjugo minusgrader och man trodde att det aldrig skulle bli varmt igen. När snön låg i meterhöga drivor och alla hysteriskt skottade taken för att de inte skulle rasa in. Vintern då till och med ungarna tröttnade på att åka pulka. Kommer ni ihåg? Jag ska ge er en liten påminnelse;



Samma väg ett halvår senare;


Mika har bråttom ner till vattnet


Nu är vi mitt i juli och jag njuter mer än någonsin av den härliga tid som är, har vi inte en ovanligt varm och solig sommar? Att kunna gå ner i tunna kläder på kvällen efter jobbet och bada, hur underbart är inte det? Det här kommer jag att kunna leva på länge, Sverige är fantastiskt.


Finaste. Den lilla svarta alltså.


Kommentarer
Postat av: Ullis, Diesel, Maq o Tim

Visst är sommaren härlig om än lite svettig :)

2010-07-20 @ 12:40:14
URL: http://www.dengrymmes.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0