Hemma igen och... packar om.

Känns som att jag inte skriver om annat än att jag packar, men verkligheten ser faktiskt ut så just nu.

För en liten stund sedan kom jag hem efter två dagar på agilitytävlingen i Smedjebacken, en jättefin och bra plats att ha tävlingar på med allting man behöver nära. Igår vann Lova båda klasserna, riktigt roligt, särskilt med tanke på de stora startfälten, 71 i den ena och 87 startaden i den andra klassen. Idag började hon med att återigen vinna agilityklassen, i hoppklassen fick hon tyvärr en rivning men ett i övrigt fint lopp. Hon är verkligen i fin form nu. Rikard stannar kvar med Celine och alla hundarna till imorgon då det är en tävlingsdag kvar. Jag fick följa med snälla Britt hem idag, för imorgon åker jag ner till Skåne och jobbar fram till onsdag, på torsdag bär det sedan av till Gotland där det blir tre dagar tävling och två dagar på Kneippbyn. Sa jag att jag packar mycket?

Nu ska jag i min ensamhet smaska i mig en dubbeldaim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0