Hemma och vände.

Idag kom Celine hem tillsammans med sin mormor och morfar. De har varit uppe i Norrland och campat med husbilen sedan i lördags och sista dygnet har jag nästan saknat ihjäl mig efter min lilla tjej. Givetvis trodde jag att hon skulle klamra sig fast vid oss och nästan vägra släppa (jo, ungefär så kände jag för att göra) och visst blev hon glad, men bestämde sig omedelbart för att hon ville följa med dem till landet över helgen. Väskorna flyttades över till deras vanliga bil och efter en timmes pussar och kramar vinkade vi hej då igen. Hon har blivit så stor, så självständig och jag är förstås glad över att hon är så trygg att hon utan minsta tår eller ledsen min lämnar oss, hon vet att vi alltid finns kvar ändå. Rikard och jag jobbar imorgon, sedan måndag, tisdag och onsdag nästa vecka, därefter åker vi till Bergslagsveckan och dit följer Celine med iallafall.



Rikard var och tränade efter jobbet, han var smått lyrisk när han kom hem efter att ha satt några präktiga Jaakko(Lisa)turns. Jag lovade att följa med och filma när han tränar på lördag. Det vill ni inte missa ;)

Kommentarer
Postat av: Calimero

Tack själv snälla du, det var trevligt att träffas ;) / Petra

2010-07-15 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0