Kolmården

Nu är vi hemma igen. Både Celine och jag somnade i bilen av utmattning, Rikard fick stanna halvvägs hem och köpa en energidryck som han svepte för att hålla sig vaken. Slutsats; det är jobbigt att gå på djurpark.




Kan de ha hetat Präriehund..?


Närkontakt med getterna.


-Dinosaurier!! Skrek Celine. Lite rätt kanske hon har, de känns ju som att de åtmintone borde vara avlägsna släktingar?


Rikards skräck... hehe...


Första ridturen på kamelen.


Kamelrunda 2.


Riktiga Bamse.


Ser de inte lite.... dumma ut?!


Lejonen på eftermiddagspromenad.

Celines bästa

+ Kamelridningen!!
+ Fafferna (Girafferna)
+ Fem tetror Festis
+ Att få fara runt lös i framsätet i safariparken


Kommentarer
Postat av: Carina

Låter som en härlig dag, men jag vet inte om jag skulle vilja vara så nära lejonen även om jag satt i en bil!

2010-07-10 @ 10:31:13
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0