Måla.

Eftersom vi fortfarande är barnfria försöker vi göra sånt som är trist att göra när Celine är hemma. Eller som hon tycker det är trist att vi gör. När jag tänker efter tycker jag nog aldrig att det är roligt att stå flera meter upp på en vinglig stege och måla. Hursomhelst, det är det vi har ägnat eftermiddagen åt. Förra helgen började vi med att riva delar av balkongen och sätta dit nytt räcke, nu var det bara målningen kvar. Jag höll på tills färgen tog slut, så nu är det bara det översta räcket kvar.



Det är märkligt, jag tycker alltid att jag försöker vara försiktigt när jag målar, ändå har jag alltid fullt med färg överallt när jag är klar, till och med i munnen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0